Garantie

Voor ons zijn tevreden klanten het allerbelangrijkst! We proberen altijd tot een oplossing te komen, maar hanteren wel een aantal gebruikelijke voorwaarden voor juweliers en kledingwebshops. 

Heb je een klacht?

Stuur een mail met je klacht naar klantenservice@meidinthecity.nl

1. Vermeld wat er mis is
2. Voeg een foto toe
3. Vermeld je ordernummer (terug te vinden in je emails).

Garantie op kleding

Heb je je kleding met een defect geleverd gekregen? Meld dit dan bij onze klantenservice, inclusief foto en je ordernummer. Als je item binnen de garantietermijn valt, zullen we kosteloos je item vervangen of repareren.

Garantie op de sieraden van Stardust

Stardust the Label hanteert de juweliers gebruikelijke voorwaarden voor garantie.


1. Breuk

Stardust geeft, in tegenstelling tot de meeste juweliers, wel garantie op breuk van de ketting of armband mits dit binnen 1 maand na aankoop is gebeurd. Mocht het sieraad tussen 1 en 3 maanden breken, dan bieden we je tegen kostprijs (50% korting) een nieuw sieraad aan. Na 3 maanden vervalt helaas de garantie.

2. Slotjes

Stardust geeft 3 maanden garantie op het kapot gaan / niet goed sluiten van slotjes.

3. Verkleuring

De sieraden van Stardust zijn allen van hoge kwaliteit waardoor ze, mits juist behandeld, lang meegaan. Al onze sieraden zijn heavy gold plated en dat houdt in dat de sieraden voorzien zijn van een dikke laag 14-karaat goud. Echter bieden we geen garantie op verkleuring, omdat de oorzaak van verkleuringen gerelateerd is aan de PH waarde van je huid en of je sieraad in aanraking komt met water. 

4. Verlies van steentjes

Stardust geeft een garantie van 3 maanden op verlies van steentjes. Sieraden met Swarovski of Zirkonia steentjes zijn kwetsbaar. Door temperatuurverschillen, contact met water of parfum en crème kunnen deze steentjes na verloop van tijd door normaal gebruik loslaten. Hier geven we na 3 maanden geen garantie meer op.